Line sin skoleblogg!!

mandag 28. januar 2008

Hei jeg heter Line. Jeg går på Bjørkelangen Videregående, 1DHA( Design og håndverk).

3 kommentarer:

Mathilde sa...

Søta ;D <3

cecilie1dha sa...

Så flink du har vært jenta mi=) stolt av deg xD

Julian 1DHA sa...

Kuuuuult;)Hihi