skip to main
|
skip to sidebar
Line sin skoleblogg!!
mandag 28. januar 2008
Hei jeg heter Line. Jeg går på Bjørkelangen Videregående, 1DHA( Design og håndverk).
3 kommentarer:
Mathilde
sa...
Søta ;D <3
28. januar 2008 kl. 06:03
cecilie1dha
sa...
Så flink du har vært jenta mi=) stolt av deg xD
28. januar 2008 kl. 06:15
Julian 1DHA
sa...
Kuuuuult;)Hihi
28. januar 2008 kl. 06:22
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Line 1DHA
Om meg
Line Hollingsæter Stene 1DHA
Vis hele profilen min
Bloggarkiv
▼
2008
(2)
►
mars
(1)
▼
januar
(1)
Hei jeg heter Line. Jeg går på Bjørkelangen Videre...
Trekant drama ;)
3 kommentarer:
Søta ;D <3
Så flink du har vært jenta mi=) stolt av deg xD
Kuuuuult;)Hihi
Legg inn en kommentar