skip to main
|
skip to sidebar
Line sin skoleblogg!!
mandag 28. januar 2008
Hei jeg heter Line. Jeg går på Bjørkelangen Videregående, 1DHA( Design og håndverk).
Nyere innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)
Line 1DHA
Om meg
Line Hollingsæter Stene 1DHA
Vis hele profilen min
Bloggarkiv
▼
2008
(2)
►
mars
(1)
▼
januar
(1)
Hei jeg heter Line. Jeg går på Bjørkelangen Videre...
Trekant drama ;)